Forex Thor Ii Ea


Forex Thor EA Officiell webbplats mycket lönsam scalper EA från Alexander Collins Den körs på 30-minuters tidsramen för EURUSD-symbolen. Snabbinstallatör Full kompatibel med alla Metatrader-mäklare Alla kontotyper stöds Du kan börja med så lite som 100 ForexThor - 100 Automatiserad robot Det finns ingen fördröjning så att du aldrig kommer att springa bakom marknadsindikatorerna. Thor s algoritmer är samma ledare som använder för att tjäna miljoner dollar i vinst. Alla affärer med Thor II EA lyckades säkerställa maximal vinst från varje handel. När som helst via e-post, chatt, telefon och fjärranslutning. Jag är Forex Trader, jag heter Alexander Collins och jag är Forex Trader med mer än 12 års erfarenhet och utvecklare från Thor Trading System. Under de närmaste några minuterna går jag För att avslöja för dig Den verkliga anledningen till att 96 5 av alla handlare förlorar pengar Vad de andra gör annorlunda Vad du behöver göra för att starta hotwiring forex omedelbart Plus, du får möjlighet att downlo Ad en gratis provversion från exakt samma system som jag använder för att göra mina handelskonton ser ut så här. Har du någonsin frågat dig själv, hur det kan vara att bara 3 5 av valutahandlare ständigt bankar medan andra blir slagna på marknaden. Är dessa killar så mycket smartare än alla andra Nej Har de en magisk kristallkula Nej. De vet något du inte vet JA. Se när det gäller handel med framgång handlar det om att du är ett får eller en lejon 96 5 av handlare och förmodligen inklusive dig är får Får reagerar baserat på vad marknaden DID och gör handelsbeslut baserade på tidigare information Låt mig förklara Som du vet är de flesta handelssystem och strategier baserade på teknisk analys Tekniska analysmetoder, såsom indikatorer, Kan enkelt optimeras för kända historiska data för att generera fantastiska backtest vinster, men när de används för vidare handel misslyckas de alltid. Det går inte att bryta genast, men förr eller senare misslyckas alla. Varför är det Eftersom alla dessa system har E En sak i gemensamt De är alla baserade på historiska data vilket innebär att de visar dig ingenting annat än vad som hände tidigare. Låt mig fråga dig något Kan du berätta för mig vad som kommer att hända nästa vecka genom att läsa förra veckan papper Naturligtvis inte du Kan ha några idéer, men de kan visa sig rätt, de kan visa sig fel Detsamma gäller för forex Sannan är. Nu kanske du tänker Hej vänta en minut ALLT handlar så här Det är hur handel fungerar Jo det är så Handel fungerar för fåren, för de 96 5 av handlare som förlorar pengar eller gör bara pennies För de 3 5 som gör truckloads pengar, det är inte hur handel fungerar alls. Så vad är det som lejon gör, skiljer sig olika lejoner från att det Är enkelt omöjligt att förutse exakt vilka handlare runt om i världen kommer att göra i framtiden De har hunches, men de gjorde inte deras förmögenheter på hunches Här är deras hemlighet De analyserar köp och säljer åtgärder i realtid eftersom de vet att Varje handling handlare gör som Köp och sälj följ en omedelbar reaktion på priset. Jag slår vad om att du undrar hur det är möjligt att veta vilken annan näringsidkare som gör just nu. Svaret Nivå 2-data, som även kallas orderbok Nivå 2-data kan du analysera I realtid hur mycket näringsidkare köper och säljer, det pris som de är villiga att göra det och det faktiska köp - och säljvolymen. Let's look vad det betyder. Vad händer du om 70 av alla valutahandlare köper bara 30 säljas. Priset kommer att höja snabbt, rätt Och vad skulle hända om 70 av alla valutahandlare säljer medan endast 30 köper. Priset kommer att falla snabbt, rätt Nivå 2-data låter oss analysera hur många handlare som köper säljer och ännu viktigare, Hur många partier de köper och säljer just nu Inte vad de gjorde för några år sedan Hur mycket vinst kan du göra om du hade ett system som direkt kan analysera nivå 2-data i realtid och sedan ge dig möjlighet att automatiskt placera tidsbestämda affärer automatiskt Nu, innan du blir för upphetsad, låt Jag berättar om ett problem med dessa Regretfully-detaljhandelsplattformar som Meta Trader stöder inte Nivå 2-data. I själva verket är dessa uppgifter i de flesta fall endast tillgängliga för yrkesverksamma som fondförvaltare och stora marknadsaktörer. Det betyder och, Som du kan tänka dig, lejonen gillar det på det sättet Lyckligtvis har jag fantastiska nyheter för dig som kommer att förändra allt Jag har tillsammans med mitt team skapat ett system som använder en matematisk modell för att emulera nivå 2-data med oerhört hög noggrannhet Det är det första handelssystemet som någonsin utvecklats för Meta Trader som inte använder några nedslående indikatorer eller andra bakåtvända analysmetoder. Vi utvecklade det för att använda exakt samma tekniker som lejon har använt i flera år, och det fungerar oavsett vad de marknadsförhållandena Har du hört mig rätt trend, sortiment, bra, dålig de bara inte spelar någon roll Det är så kraftfullt vi bestämde oss för att kalla det Thor Thor Ja, den hammarbärande guden som slår åska och blixten ut ur himlen i t Han på samma sätt som du kommer att trumma upp massor av pengar på marknaden. Låt oss nu titta på prestationsfigurerna för att visa dig hur bra Thor fungerar. För att utvärdera styrkan i något handelssystem måste det passera flera kritiska tester och det Måste överlämna dem alla, för att vara framgångsrika Inga undantag Inga kompromisser. Dessa tester inkluderar Backtestning för en tidsperiod på minst 10 år. Backtest med realtangsdata Och det viktigaste, minst sex månader framåtprovning. Låt nu Så titta på hur Thor passerade vart och ett av dessa tester med flygfärger och började med en testning på minst 10 år. Även om backtest har några begränsningar ger de handlare en solid, statistisk inblick i hur systemet kommer att reagera på olika marknader Villkor Thor har testats med mer än 12 års historiska data Om det låter långt för dig, har du rätt Det är oöverträffat. Testet slutade med en total vinst på 76819 88 medan uträkningen var liten som 8 89 Resultaten var co Bekräftad och verifierad av myfxbook Imponerande, säkert, men nästa Thor behövde klara testet med riktiga fästingar Så att du kan replikera detta test 1 1 för dig själv använde vi data från Dukascopy Bank i Schweiz De tillhandahåller högkvalitativa data för Gratis att du också kan komma åt Eftersom det inte fanns några data tillgängliga före 2007 är testperioden endast fem år. Testet slutade med en total vinst på 76819 88 medan utbetalningen var liten som 8 89 Resultaten bekräftades och verifierades av myfxbook Imponerande, rätt Ja, det är UTESTÅENDE, så låt oss skjuta upp det och tjäna pengar, höger Håll dina hästar, det finns fortfarande ett kritiskt prov att passera Och det är det tuffaste av allt, särskilt eftersom backtesterna är värdelösa, utan att resultaten Kan valideras med resultat för handeln och det är därför vi gjorde minst sex månader framåtprovning utan någon justering eller optimering. Vi testade Thor-systemet igen under en period av 12 år. Under den tiden gjorde den 76819 88 Vinst med en liten 8 89 draw down Vi testade tillbaka det med riktiga ticks Under en 5-årig period fick det 2474 88 vinst och en liten 9 40 draw. We utförde 11 månader av framåtprovning Den återvände 558 32 vinst Draw ner var 2 98 Med resultat som dessa antar du att du kan förstå varför vi bestämde oss för att ringa systemet THOR Men, Thor är inte bara ett helt automatiserat valutahandelssystem laddat med toppmodern teknik, det innehåller också kraftfulla funktioner och fördelar som .100 automatiserad handsfree-handel och känslorfri trading. Superior risk för belöningsförhållande Stop Loss 6-8 Pips, Take Profit 30-42 Pips. Quick installation, så systemet kan vara igång om några minuter. Inte köra bakom marknaden. Det är baserat på samma algoritmer som marknadsledare använder för att göra miljontals dollar i vinst. Alla branscher lyckas aktivt för att säkerställa maximal vinst från varje enskild handel. En enastående röstguide talar till dig , Så du kommer aldrig undra på vad som händer eller om dina inställningar Är korrekt Jag kan inte berätta hur upphetsad jag är om Thor Men jag är inte bara upphetsad, jag garanterar också att THOR-systemet är det mest avancerade och kraftfulla systemet du någonsin sett och kommer att vara lättare att använda än något annat program Du har kämpat med i det förflutna. Så undrar du Se, jag hittade min väg ut ur fåren och blev en lejon, men jag skulle aldrig ha gjort det utan hjälp och stöd från människor som du i forexgemenskapen . Även i mina mörkaste ögonblick som ett får, kände jag mig aldrig att jag kämpade mot min strid ensam När jag faller ner var det alltid en hjälpande hand att dra mig upp. Jag lovade mig själv att jag aldrig skulle glömma var jag kom ifrån och Skulle försöka hjälpa andra handlare närhelst jag kan Och idag uppfyller jag mitt löfte genom att dela Thor-systemet med ett begränsat antal handlare som vill bli riktiga pengar, vinstdrivande lejon som jag nu vet jag att det finns många Magisk böna erbjuder där ute från snygga internet marknadsförare som har E ingen aning om handel i sig De vill bara ha dina hårt förvärvade pengar och ger inte 2 cent om vad som kommer att hända med ditt handelskonto när de går igenom med dig Så du kan inte vara för försiktig i dessa dagar Säkert din tarm berättar för dig Det här är Annorlunda Detta är förmodligen det system jag letade efter så länge Men du vet inte riktigt du personligen och tills du laddar ner det, installerar du det och testar det själv, du kan inte vara 100 säkert, rätt Så, eftersom det inte finns någon annan väg att Bevisa för dig 100 att Thor fungerar precis som jag har presenterat det här. Det här är vad jag skulle vilja göra för dig. Din nedladdning startar omedelbart och du kommer att få en gratis licensnyckel för provversionen under installationen. Du får också Full tillgång till användarområdet och den detaljerade användarhandboken. Några begränsningar tillämpas Nu kanske du tror Hej, var är kroken Det finns ingen krok Som jag sa är jag en forexhandlare precis som du och jag är här för att hjälpa riktiga människor som är skyldiga att göra det som handlare Period Så, Ladda ner provversionen från Thor-systemet, installera det, testa det, läs manualen, kolla användarområdet och fråga mig allt du vill veta om systemet. När du känner dig säker på ditt beslut, uppmanar jag dig att placera Din beställning för den fullständiga versionen Om du inte kan vänta, gjorde affärer med mig tidigare eller redan testat Thor-systemet, klicka på Köp nu-knappen nedan för att beställa en fullständig version för 249 00 USD engångsavgift. Din beställning kommer att skyddas fullt ut av Min personliga 60-dagars 100-pengars tillbaka-garanti Du kan begära en fullständig återbetalning när som helst inom 60 dagar och fortsätt att hålla alla bonusar, värda 327 USD, med mina komplimanger. Det är det för tillfället. Om du fortfarande inte hämtade provversionen, tryck på Försök nu knappen nu lovar jag att du inte kommer ångra det. Disclaimer och Riskvarning Vänligen läs. Risk Varning Handel med utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Den höga hävstången kan fungera mot dig såväl som för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du Noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att du kan uppnå förlust av en del eller hela din initiala investering och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla Risker förknippade med handel med utländsk valuta och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Friskrivning All information som publiceras på denna webbplats är av vår åsikt och våra besökares åsikter och kanske inte återspeglar sanningen. Använd din egen bra Döma och söka råd från en kvalificerad konsult innan du tror och accepterar information som publiceras på denna webbplats Vi förbehåller oss också rätten att ta bort, edi T, flytta eller stänga något inlägg av någon anledning. Advertisements Varning Annonslänkar visas på hela webbplatsen Vissa sidor på webbplatsen kan innehålla affiliate länkar för produkter Dessa annonser och eller länkar återspeglar inte yttrandet, godkännandet eller samverkan av denna webbplats eller Anslutna parter FPA: s recensioner påverkas aldrig av reklam. Vissa annonser kan innehålla potentiellt vilseledande och eller obalanserade påståenden och information som kan misslyckas med att avslöja risker och andra viktiga överväganden som är inblandade i spekulativ handel. Spammare varnas om du spamar forumet eller recensionerna , Vi förbehåller oss rätten att redigera ditt inlägg på något sätt vi gärna göra dig roliga. Genom att spammar oss godkänner du alla ändringar vi gör och tar inga rättsliga eller andra åtgärder mot FPA eller dess medarbetare för allt vi gör eller Med din spam. Har reklam och affilierade relationer med några av de företag som nämns på denna sida och kan kompenseras om läsare följer länkar och registrerar sig. Vi är engagerade i rättvis hantering av recensioner och inlägg oavsett sådana relationer. Copyright All Rights Reserved. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter är reserverade enligt amerikansk och internationell lag. Forex Peace Army är beroende av bannerannonsering för att hålla det GRATIS för alla. Du kan också hjälpa till - var snäll och överväga att inaktivera AdBlocker medan du surfar Vår hemsida Tack från vår handlare community. Review EA Forex Thor II. Forex Thor EA officiella webbplats mycket lönsam scalper EA från Alexander Collins Den körs på 30-minuters tidsramen för EURUSD-symbolen. Kick installer. Full kompatibel med alla Metatrader-mäklare . Alla kontotyper stöds. Du kan börja med så lite som 100.ForexThor 100 automatiserad robot. Det finns ingen lagring, så du kommer aldrig att springa bakom marknaden. Ators s algoritmer är samma ledare som använder för att tjäna miljoner dollar i vinst. Alla affärer med Thor II EA lyckades säkerställa maximal vinst från varje handel. Inkluderad money management. Support när som helst via e-post, chatt, telefon och Remote assistence. Style of trading av Thor EA har dock en nackdel, men jag recoomend använder den på ECN mäklare med de tättaste spridarna som tillåter scalping och som har slutat nivåer av bara 0 1 pip för exempelvis ThinkForex. Du kommer att få bonusar värda 366 00 USD från utvecklare av EA THOR. File typ och krav. - Detta är ett digitalt objekt Hämta länk - Du behöver MetaTrader 4 0-plattformen. Köp EA Thor Forex Ultimate Version från developer. NOTE jag ska ge 50 BONUS för alla köpare som köpt EA THOR-2 från.

Comments